
Tietoa meistä ja UKK
Päivitetty 25.2.2025.
Tietoa meistä
Yritys
Y-tunnus: 2874301-7
Sähköposti: myynti@autahadassa.fi
Olemme erikoistuneet laadukkaiden koulutuspalveluiden tarjoamiseen. Tavoitteenamme on tarjota ajankohtaisia ja käytännönläheisiä koulutuksia, jotka vastaavat asiakkaidemme tarpeisiin ja auttavat heitä kehittymään osaamisalueillaan.
Asiantuntemus ja kokemus
Kouluttajamme ovat kokeneita alan ammattilaisia, joilla on vahva käytännön kokemus ja ajantasainen tietämys opettamistaan aiheista. Koulutustemme sisältö on huolellisesti suunniteltu vastaamaan työelämän nykyisiä vaatimuksia.
Arvomme
- Laatu: Panostamme koulutustemme korkeaan laatuun ja jatkuvaan kehittämiseen.
- Asiakaslähtöisyys: Kuuntelemme asiakkaidemme tarpeita ja räätälöimme koulutuksia niiden mukaan.
- Käytännönläheisyys: Koulutuksemme sisältävät käytännön esimerkkejä ja työkaluja, joita voi soveltaa suoraan työelämään.
- Jatkuva oppiminen: Uskomme elinikäiseen oppimiseen ja osaamisemme jatkuvaan päivittämiseen.
Usein kysytyt kysymykset (UKK)
Koulutukset
K: Miten voin ilmoittautua koulutukseen?
V: Voit ilmoittautua koulutuksiin suoraan verkkokauppamme kautta valitsemalla haluamasi koulutuksen ja suorittamalla maksun.
K: Onko koulutuksiin ennakkovaatimuksia?
V: Koulutuksen kuvauksessa mainitaan mahdolliset ennakkovaatimukset. Jos et ole varma sopiiko koulutus sinulle, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
K: Järjestättekö räätälöityjä koulutuksia organisaatioille?
V: Kyllä, räätälöimme koulutuksia organisaatioiden tarpeisiin. Ota yhteyttä sähköpostitse tero.raty1@gmail.com saadaksesi lisätietoja.
K: Voiko koulutukseen osallistua etänä?
V:Tarjoamme pääasiassa livekoulutuksia, koska ne takaavat parhaan laadun ja oppimiskokemuksen. Lisäksi ne ovat asiakkaan valmistautumisen kannalta selkein ja sujuvin vaihtoehto. Tarvittaessa lyhyemmät 4h ja 8h hätäensiapukurssit voidaan kuitenkin toteuttaa etänä webinaarikurssina.
K: Saako kursseja tilattua englanniksi?
V: Kyllä, tarvittaessa koulutukset voidaan järjestää myös englanniksi. Ota yhteyttä, niin sovitaan tarkemmin!
Peruutukset ja muutokset
K: Miten voin peruuttaa ilmoittautumiseni koulutukseen?
V: Ilmoita peruutuksesta sähköpostitse osoitteeseen tero.raty1@gmail.com. Huomioithan, että peruutusehdot vaihtelevat koulutuksen mukaan.
K: Voiko koulutuspäivää vaihtaa ilmoittautumisen jälkeen?
V: Koulutuspäivän vaihtaminen on mahdollista, jos vaihtoehtoinen päivä on saatavilla. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian.
K: Mitä tapahtuu, jos koulutus peruuntuu järjestäjän toimesta?
V: Jos koulutus peruuntuu järjestäjän toimesta, tarjoamme mahdollisuuden osallistua seuraavaan vastaavaan koulutukseen tai palautamme koulutuksen hinnan kokonaisuudessaan.
Maksut ja laskutus
K: Mitä maksutapoja hyväksytte?
V: Käytämme Stripe-maksujärjestelmää, joka hyväksyy yleisimmät luottokortit (Visa, Mastercard, American Express).
K: Voiko koulutuksen maksaa laskulla?
V: Yritysasiakkaille voimme tarjota laskutusmahdollisuuden erikseen sovittaessa. Ota yhteyttä sähköpostitse tero.raty1@gmail.com.
K: Myönnättekö koulutuksista todistuksia?
V: Kyllä, annamme osallistumistodistuksen kaikista koulutuksistamme pyydettäessä.
Materiaalit ja tuki
K: Saanko koulutusmateriaalit käyttööni koulutuksen jälkeen?
V: Koulutuksessa käytyä materiaalia emme jaa, mutta tarvittaessa voimme toimittaa lyhyen koosteen kurssin keskeisimmistä asioista kertaamista varten
K: Onko koulutuksen jälkeen saatavilla tukea tai lisäneuvontaa?
V: Tarjoamme tukea ja vastaamme kysymyksiin myös koulutuksen jälkeen. Tarkemmat tiedot tuen laajuudesta ja kestosta löytyvät koulutuksen kuvauksesta.
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelumme auttaa sinua kaikissa kysymyksissä. Ota yhteyttä sähköpostitse:
Sähköposti: tero.raty1@gmail.com
Vastaamme yhteydenottoihin 1-2 arkipäivän kuluessa.
Palaute
Arvostamme asiakkaidemme palautetta ja kehitämme toimintaamme sen perusteella. Voit lähettää palautetta sähköpostitse tai koulutuksen jälkeen jaettavan palautelomakkeen kautta.