
Toimitusehdot ja Palautukset
Päivitetty 25.2.2025.
Toimitusehdot
1. Toimitusajat
Kun yritys tai yhteisö tilaa kurssin verkkokaupastamme, pyrimme ottamaan yhteyttä 3–5 arkipäivän kuluessa tilauksen vahvistamisesta sopiaksemme koulutusajankohdan ja koulutuksen tarkemmat yksityiskohdat..
2. Toimitustavat
Verkkokauppamme tarjoaa toistaiseksi vain koulutuspalveluita, ei fyysisiä tuotteita.
Koulutuspalveluiden osalta toimitustavat ovat erikseen sovittavissa. Koulutuspalveluiden toteutustavasta (etäkoulutus, lähikoulutus tai tallenteet) sovitaan tilauksen yhteydessä.
3. Toimituksen seuranta
Lähetämme seurantakoodin sähköpostitse, kun tilaus on lähetetty. Seurantakoodin avulla voit seurata lähetyksen kulkua kuljetusyhtiön verkkosivujen kautta.
Maksutavat
1. Luottokortti (Stripe)
Käytämme Stripe-maksujärjestelmää, joka tukee yleisimpiä luottokortteja (Visa, Mastercard, American Express). Maksu veloitetaan tilauksen yhteydessä.
Palautusoikeus ja Palautukset
1. Peruutusoikeus
Kuluttajana sinulla on oikeus peruuttaa tilaus 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta ilman erityistä syytä. Peruuttamisoikeus koskee vain kuluttaja-asiakkaita.
2. Palautuksen ilmoittaminen
Ilmoita palautuksesta ennen tuotteen palauttamista sähköpostitse: tero.raty1@gmail.com
Palautusilmoituksessa tulee mainita:
- Tilaajan nimi
- Tilausnumero
- Palautettavat tuotteet
- Palautuksen syy (vapaaehtoinen)
3. Palautuksen ehdot
Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, alkuperäispakkauksessa ja myyntikelpoisia. Emme vastaanota käytettyjä tai vaurioituneita tuotteita, ellei tuotteessa ole ollut alkuperäistä vikaa.
4. Palautuksen kustannukset
Asiakas vastaa palautuksen kuluista, ellei tuotteessa ole vikaa tai tuote poikkea merkittävästi kuvauksesta. Virheellisissä tuotteissa korvaamme palautuskulut.
5. Hyvitys
Palautamme tuotteen hinnan 14 päivän kuluessa palautusilmoituksen vastaanottamisesta. Hyvitys maksetaan samalla maksutavalla, jota käytettiin alkuperäisessä ostoksessa, ellei toisin sovita.
6. Viallinen tuote
Jos tuote on viallinen tai ei vastaa kuvausta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian. Korvaamme viallisen tuotteen tai palautamme tuotteen hinnan sekä palautuskustannukset.
Takuu
Tuotteillamme on Suomen kuluttajansuojalain mukainen takuu. Takuuasioissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse: tero.raty1@gmail.com
Riidanratkaisu
Mikäli emme pääse yhteisymmärrykseen erimielisyyksissä, kuluttaja-asiakkaalla on mahdollisuus saattaa asia kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) käsiteltäväksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).