Toimitusehdot ja Palautukset

Päivitetty 25.2.2025.

Toimitusehdot

1. Toimitusajat

Kun yritys tai yhteisö tilaa kurssin verkkokaupastamme, pyrimme ottamaan yhteyttä 3–5 arkipäivän kuluessa tilauksen vahvistamisesta sopiaksemme koulutusajankohdan ja koulutuksen tarkemmat yksityiskohdat..

2. Toimitustavat

Verkkokauppamme tarjoaa toistaiseksi vain koulutuspalveluita, ei fyysisiä tuotteita.

Koulutuspalveluiden osalta toimitustavat ovat erikseen sovittavissa. Koulutuspalveluiden toteutustavasta (etäkoulutus, lähikoulutus tai tallenteet) sovitaan tilauksen yhteydessä.

3. Toimituksen seuranta

Lähetämme seurantakoodin sähköpostitse, kun tilaus on lähetetty. Seurantakoodin avulla voit seurata lähetyksen kulkua kuljetusyhtiön verkkosivujen kautta.

Maksutavat

1. Luottokortti (Stripe)

Käytämme Stripe-maksujärjestelmää, joka tukee yleisimpiä luottokortteja (Visa, Mastercard, American Express). Maksu veloitetaan tilauksen yhteydessä.

Palautusoikeus ja Palautukset

1. Peruutusoikeus

Kuluttajana sinulla on oikeus peruuttaa tilaus 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta ilman erityistä syytä. Peruuttamisoikeus koskee vain kuluttaja-asiakkaita.

2. Palautuksen ilmoittaminen

Ilmoita palautuksesta ennen tuotteen palauttamista sähköpostitse: tero.raty1@gmail.com

Palautusilmoituksessa tulee mainita:

- Tilaajan nimi

- Tilausnumero

- Palautettavat tuotteet

- Palautuksen syy (vapaaehtoinen)

3. Palautuksen ehdot

Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, alkuperäispakkauksessa ja myyntikelpoisia. Emme vastaanota käytettyjä tai vaurioituneita tuotteita, ellei tuotteessa ole ollut alkuperäistä vikaa.

4. Palautuksen kustannukset

Asiakas vastaa palautuksen kuluista, ellei tuotteessa ole vikaa tai tuote poikkea merkittävästi kuvauksesta. Virheellisissä tuotteissa korvaamme palautuskulut.

5. Hyvitys

Palautamme tuotteen hinnan 14 päivän kuluessa palautusilmoituksen vastaanottamisesta. Hyvitys maksetaan samalla maksutavalla, jota käytettiin alkuperäisessä ostoksessa, ellei toisin sovita.

6. Viallinen tuote

Jos tuote on viallinen tai ei vastaa kuvausta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian. Korvaamme viallisen tuotteen tai palautamme tuotteen hinnan sekä palautuskustannukset.

Takuu

Tuotteillamme on Suomen kuluttajansuojalain mukainen takuu. Takuuasioissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse: tero.raty1@gmail.com

Riidanratkaisu

Mikäli emme pääse yhteisymmärrykseen erimielisyyksissä, kuluttaja-asiakkaalla on mahdollisuus saattaa asia kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) käsiteltäväksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).